1397-02-17 04:58
635
0
53246
نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان:

حمایت از سرمایه‌گذاران بخش گردشگری ماندگاری مسافر را افزایش می‌دهد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: حمایت از سرمایه‌گذاران بخش گردشگری گرگان را از معبر به مقصد گردشگری تبدیل می‎کند و ماندگاری مسافر را افزایش می‎دهد.

به گزارش گلستان ما ؛ علی‎اصغر یوسفی صبح امروز در صحن علنی شورای شهر گرگان، با تأکید بر اینکه گرگان از قطب‌های مهم گردشگری است، اظهار کرد: باید از قابلیت گردشگری این شهر استفاده کنیم.

 وی با بیان اینکه گرگان در نوروز امسال میزبان مسافران زیادی بود، افزود: برای تبدیل گرگان به مقصد گردشگری تلاش فراوانی وجود دارد و باید گفت گرگان نیز از چنین ظرفیتی برخوردار است.

* لزوم برنامه‌ریزی برای ماندگاری مسافر در گرگان

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران بخش گردشگری گرگان را از معبر به مقصد گردشگری تبدیل می‎کند و ماندگاری مسافران را افزایش می‎دهد.

یوسفی بر لزوم برنامه‌ریزی برای ماندگاری مسافر در گرگان تأکید کرد و یادآور شد: معرفی صنایع دستی و گردشگری و آداب و سنن فراموش شده در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به احیای بافت تاریخی گرگان، بیان کرد: بافت تاریخی این شهر 156 هکتار است و جزو نخستین بافت‌های ثبت‌شده در کشور به شمار می‌رود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان اذعان کرد: دفتر بهسازی و احیای بافت تاریخی گرگان و راه‌اندازی کمیسیون بازآفرینی بافت تاریخی با هدف حفظ و صیانت از بافت تاریخی شکل گرفته است.

* آثار برخی تصمیمات غیرکارشناسی شهردار سابق همچنان باقی است

یوسفی گفت: امید است برای مردم گرگان خادم دلسوز باشم و در موضوعات شهری رأی مستقل داشته باشم و بتوانم براساس خیر  و صلاح و آینده‌نگری شهر رای بدهم.

وی با اشاره به اینکه اگر در دوره چهارم و پنجم رأی موافق و مخالف دادم براساس منافع اکثریت مردم شهر بود نه منافع افراد خاص، بیان کرد: امید داریم این رویه را تا آخرین روزی که عضو شورای شهر گرگان هستم ادامه دهم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان متذکر شد: باید با بررسی نقاط قوت و ضعف سعی کنیم نقاط قوت را پررنگ‌تر و نقاط ضعف را کمررنگ‌تر کنیم.

یوسفی به اقدامات شهردار گرگان اشاره و خاطرنشان کرد: آثار برخی تصمیمات کارشناسی‌نشده توسط شهردار سابق همچنان باقی مانده است.

وی با طرح این پرسش که آیا به مسائل فرهنگی توجه شده و یا تلاش کردیم به گنجینه‌های شهر مثل بافت تاریخی دست پیدا کنیم، با اشاره به برگزاری جشن نیمه شعبان در محله الغدیر، ابراز کرد: ورود مدیریت شهری به جشن‌های ملی و مذهبی از موارد پیوست فرهنگی برنامه‌های شهرداری است./فارس

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.